been a long time.....!
































Ik denk dat mijn stelregel moet dit na wat er is gebeurd en gebeurt nu en in de afgelopen maanden.
Het schrijven van een blog over eten als je ziek bent is geen gemakkelijke zaak, ook al is mijn eetlust nog relatief intact. Natuurlijk, want het gaat niet over mij, die momenteel koken, is dat ik kan echt niet beslissen wat er is gebeurd, dus ik ben gewoon blij dat je iets te eten - en dan! Mijn eetlust is nog steeds van toepassing, in feite meer dan redelijk, maar ik kan niet opstaan ​​om iets te koken!
Vandaag is het de 6e Augustus, en is de vijfde dag van mijn nieuwe medicijnen, tijd voor mij om op te staan, of proberen in ieder geval aan de rand van het bed, en hoop dat de duizeligheid / vertigo worden gemarkeerd.
Het is een schande dat ik niet kan concentreren op het onderwerp, na al - eten is een vrij grote onderwerp, maar er over te praten, niet te groot, je moet het proberen .....!
Wonen waar ik doen, waar het weer erg warm is, is het vaak gemakkelijk om te eten wat je wilt - vaak zeer lichte voorwerpen. Maar ..... nu en dan, alleen niet goed voelt, is er een plotselinge drang om zelf ............. met al de slechte dingen Nou, ik heb weten te vullen duidelijk tot nu toe, waarschijnlijk omdat niet kan kopen het spul waar ik woon! Schande, schande, schande!
Laat maar, ik blijf met een andere een van mijn favorieten, gerookte vis - alle soorten, niet alleen het gat Gerookte zalm, BU gerookte forel, gerookte heilbot, gerookte steur, en zelfs de nederige aanhanger of een aantal smakelijke gerookte door die sprot .....

 
Het is waar dat om de Europese gerookte vis, heeft de neiging om veel minder exotische variëteit van de wereld, maar het is heerlijk, net als de exotische variëteit, jammer dat we gemakkelijk kunnen niet meer. Ik herinner me, waren in Duitsland in de lucht, gerookte paling en gerookte heel wat andere Delices direct beschikbaar, en heilbot en gerookte mosselen en oesters zijn beschikbaar .... Ik vond ze, hoewel ik liever mijn oesters en mosselen en verse natuurlijke grondstoffen! gewoon wachten tot het kronkelen en kronkelen rond in ya .....
Verbazingwekkend eigenlijk, waar de geest je soms neemt, maar dan moet ik niet aankloppen, te ....... Laten we ons eens voorstellen, het was allemaal waar .....
BONNE appetit!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar